kolmapäev, juuli 10, 2024

Esimene eksamiaeg

Läksin eksamiruumi. Sinna tuli ainult mõni üliõpilane, sest eksamitegemise aega sai mitme kuupäeva vahel valida. Täna oli alles esimene kuupäev. Õppejõud küsis, kas ma teen eksamit. Vastasin, et täna ma veel ei tee, sest ma olen alla ühe päeva õppinud, meil oli eile elektrikatkestus. Mõtlesin, et võibolla paneb õppejõud mulle sellise vastuse eest hinde mitterahuldav. Aga varem ma olin alati õppinud üle ühe päeva, praegu polnud ma nimesid ja daatumeid veel üldse pähe õppinud. Koridori minnes üks klassivend kinnitas, et tal oli ka eile elektrikatkestus. J. Lomp rääkis, et üks mulle tundmatu üliõpilane oli öelnud, et ma olen sel aastal kahel eksamil läbi kukkunud. Vaidlesin vastu, et ma pole kunagi ühelgi eksamil alla "hea" saanud. Aga kui mul on kurb nägu, võib keegi valesti aru saada.

0 vastukaja: