esmaspäev, juuli 08, 2024

Lisanäitajatega kolmas


Tänase kiirmaleturniiri tulemused olid:

1. Peebo 4,5 punkti
2. Jevin 3,5
3.5. Runnel, Põdersalu ja Peedor 3

Kuna ma Põdersalut ja Peedorit mõlemat võitsin, olen ma neist mõnes mõttes ees.
Kokku oli 10 osavõtjat ja 5 vooru.
Peebo võitis mind nii, et tal jäi mõtlemisaega alles üks sekund, Jevin sai viimases voorus kergema võidu. Parts tahtis panna mulle lipu ja vankriga h-liinilt matti, aga panin ratsuga lipule ja vankrile kahvli ning võitsin ise.

Koju jõudes kuulsin emalt, et minu foto on tänases elektroonilises "Tartu Postimehes" tormikahjustuste artiklis, aga ise ma pole seda näinud, sest artikkel on tasuline. Üks päev ma tõesti kõndisin Emajõe lähedal ja loopisin pärast komistamist oksi asfaldi pealt muru peale, pildistajat ma ei märganud. Täna nägin maleturniirile minnes palju oksi maas ka Anne tänava ja Kaunase puiestee vahel ning mõtlesin, kas see on tormist või saagimisest.

/TÄIENDUS: Nüüd nägin foto pealt, et mind on täna pildistatud./

0 vastukaja: