esmaspäev, juuli 22, 2024

Hamba käekäik

Olin ühte tüüpi hambaarsti juures, aga ta ütles, et mul lisaks sellele probleemile, millega tema tegeleb, hakkab ka üks hammas ära lagunema. Järeldasin, et ma pean panema aja ka teist liiki hamabaarsti juurde. Ma ei teadnud, kas lagunevat hammast saab veel ravida või tuleb see juba välja tõmmata. Mõtlesin, et mõnel tundlikumate närvidega inimesel oleks hamba lagunemise ajal suur valu, aga mina ei tunne midagi. Enne kui ma jõudsin uue aja panna, tuli mul juba hammas suust. Küsisin, kas see on piima- või jäävhammas. Vastasin ise, et see peab olema jäävhammas, muid tal ei oleks nii pikka juurt. Ema arvas ka, et see on jäävhammas. Mõtlesin, et pildistan seda hammast, sellest saab hea pildi. Panen pildi feisbukki ja kirjutan juurde, et pildil on üks minu kehaosa. Siis mõtlesin, et võibolla see pilt annaks uurijatele liiga palju informatsiooni minu tervisliku seisundi kohta.

0 vastukaja: