reede, juuni 07, 2013

Skriptide vastuolu

Läksin kooli riidehoidu. Seal nägin ühte meest, kes tahtis, et ma tema nagis rippuvaid riideid selga prooviks. Mul oli taskuarvuti. Panin selle ise arvutama, nii et ta liidaks summale kogu aeg ühte ja sama arvu juurde. Panin niiviisi arvutama kümme rida erinevaid tehteid. Algul oli ridasid üks, aga hiljem lisatud teine rida läks esimesest reast mööda, sest esimene rida liitis seitsmeid, aga teine kümneid. Jõudsin taskuarvutiga ühte majja, kus hakkasime mängima reketitega palli, põrgatades seda kahekesi vastu seina. Varasematel kordadel olime lööke loendanud, et mäng õigel ajal lõpetada, aga seekord me ei loendanud, vaid taskuarvuti pidi aega mõõtma. Aga kuna ma seda õigel hetkel ei vaadanud, siis mängisime natuke kauem kui vaja. Arvuti oli jõudnud nii suure summani, et seda ei saanud enam mõõta numbritega, vaid numbritele tuli lisada kolmetäheline lühend. Aga summa kasvas edasi ja neid lühendeid tuli ka vahetada.

*
Mõtlesin, et selleks, et lugejatel oleks meeldivam minu feisbuki sissekandeid lugeda, panen sinna ka värvivaliku, nagu on minu koduleheküljel. Koduleheküljel olid avalehel ühed neli värvi ja alalehtedel teised neli, aga feisbukki panen kõik need kaheksa. Kaheksandal kohal oli valge värv, mida feisbuk pakkus ka ise sissekannete taustaks. Aga kui ma olin muudatuse teinud, siis nägin, et kodulehekülje ja feisbuki skriptid on omavahel vastuolus, nii et tulemus oli ootamatu. Ei saanud valida varianti, et kogu taust oli ühte värvi, vaid taust jagunes erinevat värvi nelinurkadeks, mis olid minu pakutud värvide hulgast. Ühte värvi ala oli nagu heinamaa ja teine marjamaa. Muudatuse tegemise käigus oli võrgubrauser arvutist kustunud. Aga selle tagasi panemiseks oli vaja võrku pääseda. Küsisin, kuidas ma nüüd võrku pääsen, kas pingides. Klaus vastas, et pingides seda ei tehta.

0 vastukaja: