neljapäev, juuni 13, 2013

Pikad varred

Asparaaguse varred olid enneolematult pikaks kasvanud. Nad ulatusid toa teise otsa ja isegi teistesse ruumidesse. Ütlesin, et see on inimsööja taim. Aga muld potis oli purukuiv ja tuli kasta. Lisaks asparaagusele kasvas samas potis tomat.

*
Grenzsteini raamat oli ilmunud, aga seda polnud vist keegi lugenud. Inimesed arvasid vist, et kogu raamat on venestamispropaganda. Ütlesin, et ma olen nii vihane, et inimesed ei saa aru, mis hea raamat on. Ma ei mäletanud, mis ma panin saatesõna pealkirjaks, kas Grenzsteini ees- ja perekonnanime või tema tagasituleku. Viimast ma vast ei pannud, sest sellist pealkirja oli varem juba kaks korda kasutatud. Aga kui isa soovitas, siis võisin panna.

*
Läksin koos väikse lapsega vette. Kui laps nägi läheduses ujumas parte, siis tahtis ta neile järele ujuda. Seda ma ei lubanud. Võibolla ta oleks ühe hetkega ujumise selgeks saanud, aga võibolla oleks selle järgmisel hetkel unustanud.

0 vastukaja: