pühapäev, juuni 09, 2013

Jalutuskäik linnas

Meie auto hakkas ise sõitma, kui kedagi sees ei olnud. Ta sõitis vastu teiselt poolt vastu tulevat autot. See tagurdas eest ära. Aga tagurdada ta ka hästi ei saanud, sest tema taga oli veel autosid. Lootsin, et kui juhita autole keegi gaasi ei anna, siis jääb ta varsti seisma. Aga auto hakkas koguni pöördeid sooritama.

*
Meikar tõlkis ühte raamatut. Tal läks tõlkimine kiiremini kui minul, sest ta teadis sõnade vasteid peast, aga mina pidin sõnaraamatust vaatama. Läksime ühtede tüdrukutega linna jalutama. Mina leidsin, et alati ei pea jalutama kesklinna, vaid vahel võib minna mõnda teise linnaossa. Aga kui me teise linnaossa läksime, siis oli see ikkagi selline, kus ma olin just käinud. Üks tüdruk ütles, et tal ei ole "Kristeli printsiip" selge. Läksime kohvikusse. Kohvikus tuli mulle meelde, et ma ei võtnud rahakotti kaasa. Aga taskust leidsin kaks kaheeurolist ja sente.

0 vastukaja: