laupäev, juuni 29, 2013

Kaamerad

Tahtsin istuda autosse. Aga seda ma ei saanud teha, sest see oli juba pere liikmeid täis. Tahtsin istuda selle taga seisvasse teise autosse. Aga sinna ma ka ei mahtunud, sest see oli täis Oudekki pere liikmeid. Pidin minema jala. Ülikooli televisioon näitas ülekannet minu klassikokkutulekult. Mind polnud sinna kutsutud. Või kutseid oli vist siiski tulnud, aga ma polnud neid tähelepanelikult lugenud. Külli esitas kokkutulnutele küsimusi. Eelmisel kokkutulekul olin ise teinud sama, Külli oli nähtavasti minust eeskuju võtnud. Ütlesin, et kokkutulekul on täpselt samad osavõtjad, kes eelmine kord. Kaks inimest olid siiski uued. Üks oli Sander ja teine Toomas. Toomas oli ka mõnda aega minu klassis käinud. Talle oleks minu kohaleminek vajalik olnud, sest kedagi peale minu ta klassi liikmetest ei tundnud. Aga mina ei tahtnud minna kokkutulekule, kus filmiti. Kartsin, et võibolla filmiti juba eelmine kord ja tehti minust väga halbu kaadreid.

*
Ühe Taga-Kaukaasia riigi vana valitseja kiitles oma riigi relvadega. Ma ei saanud aru, kas see riik on Gruusia või Aserbaidžaan. Istusin tunnis. Tundidest tehti ülikooli televisioonis ülekandeid. Klaus tegi, nagu ta ei teaks midagi. Seda teeskles ta spetsiaalselt televaatajatele esinemiseks. Klassis viibijad teadsid, et tegelikult Klaus teab nende sõnade vasteid. Kui oli tahtmine kaamerate vaateväljast lahkuda, tuli minna koridori, sest kaamerad olid ainult klassides.

0 vastukaja: