kolmapäev, märts 19, 2014

Alkoholita kohad

Olin paberi peale joonistanud, selle kokku voltinud ja nüüd lõikasin lumehelvest välja. Ma ei lõiganud paberi küljest tükke, vaid ainult erinevate piltide vahele piirjooned. Helistasin tänase klassikokkutuleku asjus Martinile. Ta vaikis toru otsas pikalt nagu president Meri. Siis sain aru, et Erik ei vaikinudki toru otsas, vaid oli toru ära pannud. Läksin klassikokkutulekule kohale. Mulle oli tundunud, et teistele polnud meeldinud, kui mina korraldasin koolimajas, aga nüüd korraldas üks klassiõde samuti seal. Koolimajas oli alkoholi tarvitamine keelatud. Tristan rääkis, et on hea, kui on selgelt öeldud, kus tohib ja kus ei tohi alkoholi tarvitada. Koolimajas ja konverentsidel ei tohi. Aga üks mees võtab konverentsidele taskus alkoholipudeli kaasa.

*
Valisin kooli õuel välja kolm kõige ilusamat tammetõru ja korjasin need üles. Mõtlesin, et kastanimune ma ei korja, sest tammetõrud on ilusamad. Henn sõi ühe minu korjatud tammetõrudest ära ja teise tükeldas ära. Ütlesin, et tahtsin need ilu pärast alles hoida.

0 vastukaja: