laupäev, märts 01, 2014

Artikkel maleolümpiast

Ei olnud õnnestunud maleolümpia korraldamine Tallinnas, aga nüüd saadi luba teha seda Hiiumaal. Oudekki avaldas sel teemal ajaleheartikli, kus ütles: "Kas korraldajad saavad aru, millise vastutuse nad endale sellega võtavad? Kas nad on valmis müüma oma vallas kolm krunti välismaalastele? Kas nad on valmis eraldama ühe krundi lossi ehitamiseks? Kas nad on valmis andma ühe naise tarvitamiseks?" Artikli viimane lõik oli: "On teada, millist masendust põhjustab inimeses eriala, mida ta ei oska. Siis 10 minutit jalutamisele, siis 20 minutit tööle." Viimane lõik oli kirjutatud ilmselt minu näite põhjal. Kuna ma enam Oudekki artikleid ei lugenud, siis ta kirjutas maleteemalise, sest sellist ma ei saanud lugemata jätta. Oudekki ei teadnud, et ma jalutan 25 minutit kiirel sammul, tegelen malega päevas 10 minutit ja töötan kogu päeva. Ta teadis, et malepartii võib kesta 8 tundi, seetõttu ta arvas, et tegelen malega iga päev nii palju. Ma olin oma blogis malepartiisid avaldanud. Võibolla Oudekki nende põhjal järeldaski, et ma ei saa malest aru. Või ei saanud ta ise malest midagi aru, seetõttu ta ei saanudki nende partiide põhjal aru, et ma saan aru.

0 vastukaja: