teisipäev, märts 31, 2015

Meri ja kool

Läksime ümber nurga külmemast merest soojemasse merre. Öeldi, et kui vee temperatuur on 40-45 kraadi, siis hakkab juba väga kuumaks minema. Mõtlesin, et see on veel kehatemperatuurist madalam. Läksin tundi. Raske oli kohta leida, sest igas pingis vähemalt üks inimene juba istus. Ühe tühja pingi siiski leidsin. Mõtlesin, et tahangi üksi istuda. Üks klassivend kutsus, et ma tema kõrvale istuks. Kui ma ei reageerinud, siis tuli ta ise minu pinki. Tegin matemaatikavihiku lahti. Eelmises tunnis olin kirjutanud üles ülesande teksti, aga polnud lisanud kodus lahendust. Ütlesin oih. Õpetaja ütles, et kodune töö tegemata. Vastasin, et mul läheb alati meelest. Õpetaja vaatas vihikusse ja ütles, et eelmine kodune töö ka tegemata. Ta võttis vihiku enda kätte ja keeras lehti. Ta võis näha, et vihikus on suurem osa asju valesti. Püüdlikumalt õppima olin hakanud alles viimastes tundides.

0 vastukaja: