pühapäev, detsember 20, 2015

Auk mullas

Üks inimene sai ajalooeksamil küsimuse, kus ta pidi rääkima oma vanematest. Emast rääkida ta ei tahtnud ja isa tal ei olnudki. Vastasin ajalooeksamil. Õppejõud küsis mult, kas ma tean, mida tähendavad mõned relvaosade nimetused. Vastasin, et relvi ma hästi ei tunne. Õppejõud sihtis mind vibuga, aga ei saanud lähedalt maha lasta, sest ma sain vibu kõrvale lükata.

*
Lillepotis kasvas üks tsitruseline. Öeldi, et ei olda sellega rahul, et mulla sees on auk. Tegelikult tänu sellele augule said vett ka sügavamad juured ja nii pidi tulema parem kirjand. Eelviimane vili pudenes küljest, viimane oli juba eelmistest suuremaks kasvanud. Henn lahkus magamistoast esiku suunas. Mina lamasin voodis ja Tõnu istus kirjutuslaua taga. Tõnu ütles, et ma ei ole õppimisvõimeline. Iga inimene suudab elu jooksul lugeda läbi nii palju raamatuid, nagu meil kodus on, aga mina mitte. Vastasin vihaselt, et ah või mina pole õppimisvõimeline. Nõudsin, et Tõnu läheks teise tuppa, sest ma tahan siin toas üksi magada.

0 vastukaja: