neljapäev, detsember 17, 2015

Inglise keele test

Läksin koolimajas läbi pimedate ruumide. Jäin inglise keele tundi hiljaks. Tundi jõudes ühinesin kohe kontrolltöö kirjutajatega. Testil oli kümme küsimust. Ühes küsimuses oli antud ingliskeelne raamatupealkiri ja küsiti, kuidas see on eesti keeles. Mõtlesin, et "pop" tähendab vist "rahvas", selle põhjal vastasin, et pealkiri on eesti keeles "Prints kerjuseks". Vastasin kümnest küsimusest üheksale. Üks klassivend ütles mulle kümnenda vastuse ette. Ütlesin, et ma ei vastagi sellele küsimusele. Ma ei taha, et ette öeldaks, vaid oma peaga vastata. Kui õpetaja oli tööd läbi vaadanud, teatas ta, et kirjutati paljude erinevate käekirjadega. Selgitasin, et ma kirjutasin sellepärast tavalisest halvema käekirjaga, et ma ei kirjutanud laua peal.

*
Olime koolimaja neljanda korruse ruumis, aga mitte tunnis. Keset tundi hakkasin trepist alla minema. Vastu tuli õpetaja Aule, kes ütles, et laseb mind raamatukokku sisse, sest kehalise kasvatuse tundi ma enam ei jõua. Kehalise kasvatuse tundi ei saanud ma minna sellepärast, et mul olid jalas viigipüksid. Ütlesin, et me saame neljandal korrusel ka olla. Aule vastas, et ei, aga raamatukogus on vaja allkirju anda. Allkirju tuli anda seoses keskkooli lõpetamisega. Mul võis mõnes aines olla selline hinneteseis, et mul võis kool lõpetamata jääda. Siis oleksin küsinud, et miks mind siis ei hoiatatud. Oleksin küsinud, kuidas seda seletada, et magistriõppe lõpetasin ära, aga keskkool jääb lõpetamata, kas mult võetakse nüüd magistrikraad ka ära.

0 vastukaja: