reede, september 02, 2016

Loeng saalis

Lauri N. esitas ladina keele õppejõule ühe küsimuse. Õppejõud ütles, et selle eest, et Lauri seda küsis, peab ta õpikust pika lõigu pähe õppima. Lauri lubas, et seda ta teeb.

*
Oli pooleli pikk maleturniir. Praegu oli voorude vaheline aeg. Karba ütles mulle, et asju saab meelde jätta, ta võib õpetada, kuidas. Vastasin, et ma tean neid meetodeid. Läksin koridori, et siseneda selle kaudu kooli saali. Saali ukse taga olid maas minu asjad ja kõige peal oli rahakott. Korjasin asjad üles ja mõtlesin, et peaks kontrollima, ega raha ära pole varastatud. Saalis istusin keskmise rea ette pinki. Üks õpilane hakkas istuma Pille P. kõrvale. Pöörasin järsu liigutusega näo sinnapoole. Pille ütles, et tema kõrval on minu koht. Vastasin, et ei, ma olen temast tähestikus taga pool. Praegu istusin tegelikult ees pool ja tähestiku järjekord oli üldse sassi läinud. Piirimäe hakkas loenguga pihta. Konspekteerisime. Minu pinginaaber Sander küsis ühe asja kohta, mida õppejõud ütles. Vastasin, et mul ei jäänud meelde. Tegelikult ei tohtinud seda õppejõu kuuldes öelda, nüüd võidi mulle eksamil selle kohta küsimus esitada.

0 vastukaja: