reede, september 23, 2016

Reis Kiievisse

Pidime sõitma Kiievisse. Ma ei hakanud veel asju pakkima, sest aega veel oli. Kui pakkimise lõpetasin, siis läks juba kiireks. Ütlesin Pillele, et aega kulus rohkem kui ma arvasin. Asusin teistest varem bussijaama poole teele. Buss oli ees, aga tal ei olnud silti, mis linna ta sõidab. Kui olin bussis ja see juba sõitis, siis nägin, et seespool oli silt, et sõidab küll Kiievisse. Teised pereliikmed jäid maha. Ma polnud varem üksi nii kaugele sõitnud. Öeldi, et teised tulevad vast mõne järgmise bussiga. Aga kahtlesin, kas Kiievisse käivad bussid sageli.

*
Oli algamas pikk malepartii. Kohtunik oli Kolk. Ta ütles, et komme nõuab, et pärast esimest käiku tuleb minna jalutama. Ma ei kavatsenud sellisest kombest kinni pidada. Mul olid mustad. Kuna vastane avakäiku ei teinud, tegin selle ise. Mõne käigu pärast nägin, et valge oli siiski esimesena käinud, kandsin tema käigu tagantjärele protokolli. Vastane oli Kolk. Ta ei tulnud edasi niivõrd tsentris kui tiibadel. Kartsin kaotada, aga võitsin. Pärast mängu lõppu lugesin raamatust, et see Kerese partii mängiti viimases voorus ja seetõttu võis igal käigul midagi juhtuda.

0 vastukaja: