teisipäev, september 06, 2016

Poest tänavale ja kooli

Ostsin ühest poest ühte kaupa. Mul oli hea meel, et selle sai nii odavalt. Poest väljudes kohtusin kahe võõra mehega. Nad küsisid mult, kas ma õlut joon. Vastasin, et ei joo. Mehed küsisid, kas ma joon siis veini. Vastasin, et seda ka ei joo. Nad küsisid mult raha. Andsin 50 senti. Nüüd ei olnud sellest enam kasu, et olin poest kauba odavamalt saanud. Mõtlesin, et ei tea, kas kõik inimesed hakkavad tänaval rääkima just minuga või olen mina ainus, kes teistega rääkima ei hakka. Jõudsin Kaunase puiestee Kalda teele keeramise kohta. Võõrad lapsed viskasid minu pihta lund. Vaatasin selja taha, aga laps ei olnud nii lähedal kui ma arvasin. Kalda tee kõnniteel minu kõndimisoskus kadus ja läksin edasi roomates. Mind kutsuti ühte klassiruumi pidulikule üritusele, kus algkoolilapsed esinesid. See toimus naistepäeva puhul. Tavalisest erinev oli, et lapsed ei laulnud, et emad on head, vaid et isad on head. Selliste sõnade tõttu laulsid poisid valjemini kui tüdrukud. Öeldi, et tegelikult suurema osa nende poiste isad elavad üksinda.

0 vastukaja: