reede, märts 24, 2017

Põrandal istujad

Pidin täna abielluma naisega, kellega ma polnud kunagi kohtunud. Tema isa helistas mulle ja esitas küsimusi. Ta küsis, kas mul lihaseid on. Vastasin, et ei ole. Ta küsis, kas ma sporti ei ole teinud. Vastasin, et olen küll, aga mulle see ei mõju. Kuigi see mees ei olnud minuga rahul, otsustas ta võtta kõik pulma kulud enda peale, kuna tal pole südant neid kellegi teise kanda jätta. Rahvas kogunes kokku. Saabus ka see naine. Ta ei olnudki mind nähes pettunud, kuigi ka mitte ülearu rõõmus. Ta tuli minu juurde ja puudutas mind.

*
Olin koos ühe väikse poisiga vannitoas. Siis oli pesemisruum suurem ja sinna tulid suured tüdrukud, kes istusid põrandale maha. Ütlesin neile, et nad ära läheks. Nad küsisid, miks. Vastasin, et ma tahan pesema hakata. Nad ei läinud ära. Mõtlesin, et siis ma kõiki kohti ei pese.

0 vastukaja: