pühapäev, märts 12, 2017

Tööpäeva alguskellaaeg

Oli hommik. Pidin kooli minema, aga enne seda vaatasin koos isaga televiisorit. See, et ma natuke kooli hiljaks jäin, oli tavaline, aga täna hakkasin rohkem jääma. Mulle saadeti kinnitamiseks tööleping, mille järgi minu tööpäev algab kell kaks. Olin ise varasemas kirjas nimetanud, mis kell ma tavaliselt tööd alustan. Kui nüüdsest algas tööpäev lepingu järgi kell kaks, siis ma ei jäänudki hiljaks. Suures toas istus Pille kirjutuslaua taga. Tahtsin võtta selle laua pealt oma arvutit ja minna sellega väiksesse kööki.

*
Kõndisime metsa all. Isa heitis sambla peale selili. Ma võisin üksi edasi minna, aga kartsin, et siis ma ei oska enam õigesse kohta tagasi tulla. Varem kardeti eksimist rohkem, aga oht oli ka praegu olemas. Kaks venda läksid nõiutud lossi. Kui nad sisenesid, siis lossis elav vaim karjatas.

0 vastukaja: