neljapäev, märts 30, 2017

Teine toimumiskoht

Kõndisin maleturniiri toimumiskoha suunas. Mulle tuli meelde, et tänaseid voore ei mängita enam seal. Üks mees ootas senise koha lähedal, sest ta ei teadnud, kuhu minna. Mina mõtlesin, et lähen Toomemäele ja seal jõuan mööda ühte kindlat tänavat tänasesse mängukohta. Ainult et see pole kõige otsem tee, sest see tänav on kõver. See mees hakkas minu kannul kõndima, aga ta pidi maha jääma, sest ta ei olnud nii kiire.

*
Vend pahandas, et ma tema voodilina peal istun. Ütlesin, et võtku tema siis enda asjad minu voodi pealt ära, siis mina tulen tema voodi pealt ära. Vahepeal ei tulnud mul suust häält. Kui kõnevõime jälle tagasi sain, siis ütlesin, et tahtsin enne ka rääkida, aga ei saanud. Läksin esikusse. Seal oli ohtlikult õhus rippuvate elektrijuhtmeotsade arv suurenenud. Tahtsin küsida, kas keegi paneb neid juurde.

0 vastukaja: