laupäev, aprill 01, 2017

Küsimused kirimale kohta

Küsiti minu suhete kohta kirimalega. Kirimalet ma ei mängi, kuigi muul viisil koduse seisude analüüsi ja käikude üleskirjutamisega tegelen. Ma ei mängi ka enam arvutiprogrammidega ega võrgumaleklubides. Kuna suurem osa aega kulub niigi lugemisele ja kirjutamisele, siis vahelduseks lähen vähemalt teiste inimestega mängimiseks turniiridele kohale. Eile jäi minemata seoses vennapoja hoidmisega.

Teine põhjus, miks ma kirimalet ei mängi, on see, et ma pole esimeses järjekorras maletaja, pigem mingis mõttes kümnevõistleja, ma ei taha teiste asjade arvelt liiga palju malele aega kulutada. Ja kuna minu tunnitöötasu on väike, siis pigem oleks vaja suurendada rahateenimisoskust kui malemänguoskust. Kolmas põhjus mitte kirimalet mängida on arvutite areng. Tänapäeval kirimaletajad kasutavad arvutite abi, aga ma eelistan oma peaga mõtlemist, mis on arendavam.

Küsiti veel Tartu kirimaletajate kohta. Varasematel aegadel on maletrennis ja maleklubi sellest juttu olnud, kes kirimalet mängivad, aga viimasel ajal ma pole neid jutte enam kuulnud, ma ei tea, kes veel jätkavad.

2 vastukaja:

Jüri Kuusik ütles ...

Tere, lisan omalt poolt juurde, et aktiivsed kirimaletajad on näha siit: http://www.kirimale.ee/rating/iccfrating2017-1.htm (STATUS ei ole "i")

Tartust mängib praegu aktiivselt Herman Pedmanson (https://www.iccf.com/event?id=62173)

Jüri Kuusik, aktiivne kirimaletaja ja ka muidu malehuviline

Antuan ütles ...

Tere!
Siis loeme see:
44 Estonian Championship
http://www.solidfiles.com/v/WwrgwApQdvYRd

:)

Antuan