kolmapäev, aprill 26, 2017

Rääkimised

Läksime seminariruumi. Valiti endale sobiva kujuga istmeid. Varsti öeldi, et ma hakkaks loenguga pihta. Mul polnud loeng ette valmistatud, aga hakkasin rääkima Mussolinist. Rääkisin, et Tuneesia kuulus ühele Euroopa riigile ja Liibüa teisele. Mulle esitati vahepeal küsimusi, mille mõjul ma muutsin jutu suunda.

*
Lugesin Helinale oma kirja ette. Helina ütles, et ma võin rääkida, aga tema kõiki neid asju ei tea. Me ei vahetanud enam kirju nii sageli kui varem. Helina küsis, kas T. Kallas on kirjanik. Ta ei paistnud enam eriti ilukirjandust lugevat. Varem oli ta teadnud, kes Kallas on ja olin talle siis ühest Kalda raamatust kirjutanud.

*
Oli klassikokkutuleku päev. Kõndisime rivis mööda teed. Artur rääkis huvitavat juttu, seetõttu püüdsin talle lähemale saada. Kuna ilm ei olnud väga soe, siis olid täna suuremal osal inimestel riided seljas, aga rivi eesotsas kõndijad olid siiski üleni paljad. Teised paistsid seda loomulikuks pidavat. Jõudsime ühte majja ning läksime ülemisele korrusele.

0 vastukaja: