laupäev, september 16, 2017

Avaldamise ootamine

Peatusime autoga maantee ääres. Eemaldusin teistest ja põgenesin läbi võsa. Jooksin sirgjoones, aga mõtlesin, et peaksin tegema sikk-sakke, et mind raskem leida oleks. Teised jõudsid mulle järele. Nad ütlesid, et nad leidsid mind jälgi mööda. Võsa kõrval heinamaal kõndis Pille. Teda jälgede järgi ei leitud. Tuli auto juurde tagasi minna. Nüüd liikusin teistsugusel, puudega kaetud voorelaadsel maastikul.

*
Lugesin "Sirpi". Mulle tuli meelde, et olin sellele kaastöö saatnud, aga seda polnud avaldatud. Võibolla seda ei pidanudki veel täna ilmuma, sest alles ma saatsin. Aga ma saatsin siiski numbri ilmumisest varem. Mulle oleks meeldinud, kui teised oleks mulle kaastööde ilmumisest teatanud ja kui ma poleks pidanud neid ise otsima. Lugesin kahest ajalehest Oudekki artikleid. Sel korral oli ta kirjutanud keskkonnaküsimustest ja need olid head artiklid. Ta polnud neid kirjutanud minu jaoks, sest ta ei teadnud, et ma neid ajalehti loen. Edaspidi ta võis jälle midagi halba kirjutada.

0 vastukaja: