reede, september 01, 2017

Etturi väärtus

Olime minemas Peipsi äärde. Henn küsis, kas keegi teab, kas ühel kaugemal ees oleval teelõigul tuleb keerata vasakule või paremale. Pakkusin, et võibolla kehtib see põhimõte, et on kindlakäeline liiklus. Sõitsime maanteel autoga. Mitte ükski autojuht ei näinud ette ja taha korraga, ometi sõideti autodega suure kiirusega.

*
Sander ütles, et etturi väärtus on 1,5. Vastasin, et ma pole näinud veel ühtegi raamatut, kus poleks öeldud, et etturi väärtus on 1. Sander ütles, et uuema faktoranalüüsi järgi on etturi väärtus 1,5. Andsin järele, et ma olen lugenud ainult paberraamatuid, ma pole võrgulehekülgi uurinud. Lisasin, et ma pole lapsepõlvest peale arvuti kasutamisega harjunud. Sander oli nõus, et inimestel on pikaajalised harjumused.

*
Sai läbi klassikokkutulek. Ma polnud sellel Reedaga eriti rääkinud, aga teistega olin rääkinud siis, kui Reet lähedal oli. Kokkutulek toimus koolimaja kolmandal korrusel. Hakkasin trepist alla kõndima. Mõtlesin, kas minna riidehoidu või wc-sse, lõpus oleks võinud minna Reedast erinevat teed. Reet läks raamatukokku ja mina selle kõrval asuvasse wc-sse. Teekonna viimasel lõigul kasutasin oma vana õhus hõljumise oskust. Selja taga poisid naersid, et Reeda järel lähen ma õhus hõljudes.

0 vastukaja: