kolmapäev, detsember 20, 2017

Ootel kaebus

Pidime Venemaale elama minema, sest mina ja ema saime seal tööd. Isale oleks Venemaale kolimine olnud raskem. Isale oli tähtis, et ta elas eestlaste hulgas. Mul oleks ka Venemaal olnud probleem, et ei oleks saanud vene keelest täielikult aru.

*
Läksime juristide majja, kõndisime seal ülemisele korrusele. Vaatasin kohtutoimikuid. Selgus, et minu vastu oli esitatud kaebus seoses sellega, et ma avaldasin blogis unenäokirjeldusi. Noorukitele olevat see probleem, sest nad arvavad, et asjad ongi nii nagu unenäos. Mõtlesin, et mul on sissekannete lõpus öeldud, et need on unenäod, võibolla tuleks öelda alguses. Kaebus oli esitatud nii palju aastaid tagasi, et nähtavasti oli oht möödas. Või polnud need õiged aastaarvud, vaid aastaarvude koodid. Juristid olid kirjutanud, et lükkavad asjaga tegelemise järgmise aastani edasi. Hakkasin kodu poole minema. Koduteeks sai nüüd kasutada lühemat varianti, sest oli valminud uus sild.

0 vastukaja: