neljapäev, detsember 28, 2017

Tunni ajal õppimine

Algas ajalootund bioloogia klassis. Tundi andis Medijainen. Mul oli õppimata. Ma ei hakanud ka tunni ajal kohe õppima, muidu Medijainen oleks aru saanud, et mul on õppimata, ja mind vastama kutsunud. Tänu sellele kutsuski ta teise õpilase. Aga nüüd hakkasin ikkagi õppima. Lugesin Sandri raamatut. Kui olin natuke lugenud, siis võttis Sander mult raamatu ära, öeldes, et see ei ole õpik, vaid üks teine raamat. Sellest ma oleks võinud ise ka selle järgi aru saada, et raamat polnud eesti, vaid inglise keeles. Võtsin õige õpiku ja hakkasin lugema seda. Mõtlesin, et varem arvasin, et ma olen ajaloos doktori tasemel, aga nüüd näen, et ei ole isegi kooli tasemel. Isegi siis, kui ma õppisin, ei jäänud õpitu meelde. Tänaseks oli õppida Jaapan. Mõtlesin, et natuke oskan rääkida ka varasemate teadmiste põhjal, et Jaapani-Itaalia suhted olid 1920. aastatel ja 1930. aastatel erinevad. Medijainen kutsus vastama järjest kaks muud õpilast, aga kolmandana ikkagi mind.

*
Olin Vehendis. Läksin ujumissillalt järve ja ujusin kalda poole. Veest välja tulles rääkisin, et ma seal olevat mänguasja varasematest aastatest ei mäleta. Siis tuli mulle meelde, et ma pole seda ära unustanud, vaid varasematel aastatel ma ei vaadanudki seda.

*
Läksin natukeseks maleklassi. Nagu tavaliselt sealt läbi astudes, võtsin ajakirja Informaator ja hakkasin sellest ühte partiid vaatama. Varsti lahkusin jälle. Kõndisin koos Rei ja ühe teise maletajaga spordikooli suunas. Rääkisime ühest neljandast maletajast. Keerasin enne spordikooli turusillale. Mõtlesin, et teisel pool jõge lähen bussi peale. Ma jaksaks küll kogu maa jala koju kõndida, aga mulle lihtsalt meeldib vahel bussis olla, nagu Helina ütleks.

*
Mõtlesin, et ma olen kogu aeg näinud häid unenägusid ja saanud blogis headest asjadest kirjutada. Aga kui mul ükskord raha otsa lõppema hakkab, siis võivad heade unenägude asemele tulla unenäod nälgimisest. Kulutaksin kogu raha ära ja siis kirjutaksin internetti abipalve. Või kõigile nähtavasse kohta poleks vist õige abipalvet kirjutada, muidu võiks minuga ühendust võtta mõni petis.

0 vastukaja: