reede, detsember 29, 2017

Tasemetöö tagasisaamine

Läksin hambaarsti juurde. Võtsin kõik riided seljast ja seejärel hakkasin neid selga tagasi panema, kuigi pidin näitama just haiget jalga. Ma ei saanud aru, kas kabinetis ajasid juttu arstid või patsiendid. Mulle ütlesid nad, et ma järgmisel nädalal ei tuleks, sest siis lõppevad olümpiamängud ja sportlased tulevad oma võistlustel viga saanud hambaid ravima. Võibolla oleks siis tulnud minul täna hambaid ravida.

*
Oli õpetaja Kalme tund klassis 119. Saime tagasi inglise keele tasemetööd. Ma istusin õpetaja laua taga ja vaatasin esialgu varasema aasta tasemetööd. Aga klassivennad tõid mulle tänavuse. Selle erinevate osade eest olin saanud kõiki hindeid. Ühes reas polnud õpetaja vigu ühekaupa parandanud, vaid oli kirjutanud, et selles reas on 7 viga. Nagu need poleks kõik kokku olnud üksainus viga. Tundus, et mu tänavune tase on madalam kui varem. Aga ühe osa eest olin saanud hinde 5+. Selles oli antud ette katkend ühe laulu sõnadest ja ma olin teadnud kahte järgmist sõna. Olin need küll kirja pannud vigaselt, aga õpetajal oli ikkagi hea meel, kui keegi programmivälist asja teadis.

0 vastukaja: