esmaspäev, mai 13, 2019

Õpetaja alleshoitud vihikud

Vaatasin oma sõnadevihikut. Ma ei õppinud praegu kõiki sõnu, vaid huvitavamaid neist. Istusin tunnis. Pinginaaber esitas mulle küsimuse, mis näitas, et ta ei teadnud ühte asja, mida mina olin lihtsaks pidanud. Tundi andis meesõpetaja. Mõtlesin, kui palju tema juttu üles kirjutada ja et peaks kirjutamisega alustama. Mulle öeldi edasi, et mind varem õpetanud õpetaja Alttoa tahab, et ma oma vihiku talle annaks. Selle peale tuli mul mõte, et võibolla tema käes on teisigi minu vihikuid. Lasin järele vaadata ja tema ruumist toodi mulle terve pakk minu kooliaegseid ajaloovihikuid ja üks õpilaspäevik. See päevik oli paremini säilinud kui kodus kapis olevad, sest neid ma olin edasi sodinud. Mõtlesin, et peaks selle paki ka koju viima, aga kapp on juba täis. Alttoa oli nähtavasti aru saanud, et ma olen tulevikus ajaloos tugev, sellepärast oli ta tahtnud minu vihikuid säilitada, kuigi koolis käies olin veel palju kolmesid saanud.

0 vastukaja: