neljapäev, mai 02, 2019

Riikide võrdlused

Vaatasime televiisorist riikidevahelist jalgpallivõistlust. Öeldi, et jalgpall on väiksemate riikide peksmine. Mõtlesin, et jalgpallis saavad väiksemad riigid paremini vastu kui sõjas, sest jalgpallimeeskonda saab valida riigi parimad mängijad.

*
Rääkisin, et on kirjutatud, et pärast Euroopa Liitu astumist ja Eestile Lääne-Euroopaga võrreldes halvemate maksuprotsentide kehtestamist on Eesti majanduslik olukord halvenenud. Üks kuulajatest tegi sellist nägu, et kui ma midagi Euroopa Liidust räägin, siis ma alati eksin. Teine kuulaja, kellele ma põhiliselt olin rääkinud, nõudis, et ma ütleks täpselt, mida on kirjutatud. Vastasin, et kui ma täpsemalt rääkima hakkan, siis ma võin milleski eksida. Tõin siiski näite, et on kirjutatud, et Eestis saab juhiga võrdset palka 3 inimest, Lääne-Euroopas 20 inimest.

0 vastukaja: