reede, august 30, 2019

Talvine teekond

Kõndisin raamatukogu kõrval teisel pool teed. Lumi oli maas ja autoteed pidi ületama üle hange astudes. Kitsa tänava alguse juures olid poisid, kes möödakäijaid ähvardasid. Neist ma ei tahtnud lähedalt mööduda. Poisid ähvardasid, et kes korda rikub, see saab karistada. Mõtlesin, et kui lähen raamatukokku, siis olen nende käest pääsenud. Või võibolla nad ootavad ukse ees, millal ma välja tulen. Raamatukokku ei saanud peauksest siseneda, sest see oli asendatud jõulude puhul raamatuvirnaga. Sisenesin kõrvaluksest. Majas oli tehtud ümberkorraldusi. Üks raamatukogu töötaja küsis mult, mida ma soovin. Vastasin, et tahan lugeda ajaooajakirju. Töötaja tegi vastuseks pealiigutuse, millest ma ei saanud aru, kas need ajakirjad on või ei ole kättesaadavad. Vaatasin, kas leian ise.

0 vastukaja: