pühapäev, jaanuar 19, 2020

60 minuti nõue

Leidsin uue blogikataloogi. Tegin ka endale ühe blogi juurde, et sinna lisada. Vaatasin, et seal kataloogis on kõik blogid märgiga 60, selline on ka minu uus blogi. See märk tähendas vist, et sellistesse blogidesse tuleb kirjutada nii pikki sissekandeid, mille kirjutamine kestaks 60 minutit. Võis ka olla, et ühe sissekande lugemine pidi kestma 60 minutit, kuigi see oli vähem tõenäoline. Vaatasin, et minu taotlust uus blogi uude kataloogi lisada pole täidetud. See võis tulla sellest, et minu esimene postitus uues blogis ei vastanud nõuetele, olles kirjutatud kiiremini. Ütlesin, et ma kustutan selle blogi vist siiski ära, sest mul pole kahe blogi kirjutamiseks korraga aega. Mees, kellele ma seda ütlesin, vastas, et nüüd ta leidis minu blogi kataloogi lisamise taotluse üles. See tekitas lootuse, et blogi siiski lisatakse kataloogi. Mõtlesin, et võibolla ma siis ikkagi ei kustuta blogi ära.

0 vastukaja: