esmaspäev, jaanuar 06, 2020

Paberid tagasi

Meil sai kool läbi, seoses sellega anti meile õpetaja ruumi kogunenud pabereid tagasi. Mina sain tagasi terve virna pabereid, sealhulgas enda kirjutatud raamatu "Hajameelne jahimees". Ütlesin, et ma olengi selle üle mõelnud, kus "Hajameelne jahimees" ja mõned teised lapsena kirjutatud raamatud jäänud on. Mõtlesin, et aga kas mul on kapis nende paberite koju tagasi viimiseks ruumi. Kui minu vihikuid ei peaks tulevikus enam alles olema, siis hakkan neid kogu aeg unes nägema. Mõtlesin, et aga viskan ruumi tegemiseks eesti keele ja matemaatika vihikud ära, jättes võõrkeelevihikud alles. Kui matemaatikavihikute lõpus on veel puhtaid lehti, saaks sinna küll muudel teemadel juurde kirjutada, aga parem, kui vihikus on kõik leheküljed vajalikel teemadel, seega pole matemaatikalehekülgi vaja.

*
Olime kolmekesi vannitoas. Teised rääkisid, et on olemas nii halbu tõlkijaid, kes ise seda keelt ei oskagi, millest nad tõlgivad. Vastasin, et ma ei oska ühtegi võõrkeelt, aga tõlgin kolmest keelest. Mul läheb see ainult aeglasemalt kui teistel. Aga on öeldud, et ma tõlgin paremini kui teised. Seda veel ei tea, mis vene keelest tehtud tõlke kohta öeldakse. Kartsin, et nüüd hakkavad teised mind eksamineerima, seetõttu taganesin vannitoast välja.

0 vastukaja: