laupäev, jaanuar 04, 2020

Rõõm arvustusest

Pidi vastama matemaatikat. Kõik, kes tahvli ette vastama läksid, käisid vahepeal klassist väljas. Vist selleks, et saaks õpetajale märkamatult abimaterjale kasutada. Mina olin lootnud, et valemite vaatamine ongi lubatud. Mõtlesin, et mulle küll meeldib asju pähe õppida, aga ajalugu, mitte matemaatikat. Saabus minu kord tahvli ette minna. Õpetaja küsis, kas nüüd lähen mina ka ukse taha. Vastasin, et seda ma ei tee. Enne tahvlil ülesande lahendamise alustamist kustutasin raamatust kaardilt ülearuseid jooni. Pastakajooned juba kustusid, aga pliiatsijoontega läks aeglasemalt. Mõtlesin, et varsti käib kell vahetundi ja olen pääsenud.

*
Lugesin "Loomingust" enda raamatu arvustust, mille oli kirjutanud Velsker. Mul oli oma raamatu arvustamise üle nii hea meel, et hakkasin arvustuse lehekülgi värvima. Võibolla emale pärast poleks ajakirja värvimine meeldinud, aga need leheküljed olid ometi muudest lehekülgedest tähtsamad. Ühe lehekülje värvisin suuremalt osalt punaseks, aga alla jätsin kontrastiks ka valget pinda. Järgmise leheküljega tegin umbes sama moodi, aga valge ja punase ala piirid olid natuke teistsugused. Mõtlesin, et Velsker arvustab mind uuesti võibolla sellepärast, et olen võrgus korduvalt kirjutanud, et ma pole tema varasema arvustusega rahul, nüüd ta tahab selle kriitika eest kätte maksta. Oma arvustuse on ta lasknud võibolla sellepärast värvilisena trükkida, et ma olen kirjutanud, et ta teeb must-valget kriitikat.

0 vastukaja: