neljapäev, jaanuar 30, 2020

Fotodega kiri

Jõudsin ühte majja. Üks tüdruk oli saabunud enne mind. Ta saabus nendel päevadel, kui kohale jõudis üks trükis. See trükis oli tulnud ka täna. Võtsin selle postkastist välja ning näitasin tüdrukule. Ajasin lauas istuva seltskonnaga juttu. Rääkides ei pöördunud ma tüdruku poole, aga rääkisin nii, et ta kuuleks. Seltskonnas istusid ka tüdruku kaks meest.

*
Kirjutasin ajaloolisti jaoks kirja. Lisasin kirjale ka fotosid. Algusesse panin paar fotot endast, allapoole nendest asjadest, millest ma kirjutasin. Ühe Ameerika kõrgema sõjaväelase foto lisasin sellepärast, et mul oli temaga täpselt sama IQ. Nüüd võisid kirja lugejad mõelda, et mul on suur tulevik. Ma ei kirjutanud fotodele juurde, mida mingil pildil on kujutatud. Saatsin kirja teele. Nii palju fotosid ma polnud varem korraga listi saatnud ja mul polnud plaanis ka järgmistel kordadel saata. Mulle tuli meelde, et internetist leitud fotode levitamine on autoriõiguste rikkumine.

*
Istusin hommikul voodi peal. Märkasin, et see pole minu, vaid venna voodi.

0 vastukaja: