kolmapäev, jaanuar 15, 2020

Ülekanded

Vaatasime televiisorist otseülekannet. See tuli Ameerikast. Ühe õppeasutuse lõpetajatele anti kätte lõpudiplomeid, kuigi oli oodata, et täna algab sõda. Ühel diplomi vastuvõtjal oli midagi käes, tundus, et ta tahab pildistada. Aga eseme käes hoidmine polnud lubatud, talt võeti see ära. Ta haaras selle enda kätte tagasi ja esemest käis sähvatus. Selle koha peal ülekanne katkestati, aga tundus, et ta oli pannud plahvatama pommi. Siis näidati diplomite kätteandmist ühel vaesel islamimaal. Neid jagati pimedas ja poris. Aga ka sellele aktusele visati pomm, see langes taevast. Uuemal ajal oli levinud komme, et inimesed puudutasid üksteist. Ka minu kõrval istuja surus ennast mulle vastu. Mulle see ei meeldinud ja läksin istuma teise kohta. Aga ka uutes kohtades puudutati mind. Ütlesin, et inimesed on ebaviisakamaks muutunud. Üritus hakkas lõppema. Üks klassivend palus, et ma internetist ühte asja vaataksin ja talle teataksin, mida ma sealt leian. Ütlesin, et mina seda ei tee. Seetõttu pöördus ta ühe teise inimese poole sama palvega. Hakkasime sõiduki peale minema. Ülemiselt korruselt lähenes teistele kõige taga ründaja. Läksime tagasi, et talle vastu minna.

0 vastukaja: