pühapäev, jaanuar 12, 2020

Vahenditepuudus

Üks mees küsis mult kirjutamiseks pastakat. Andsin ühe talle. Mul oli enne andmist olnud kolm pastakat, aga nüüd kartsin, et kirjutama hakates võivad kaks endale jäänut tühjaks saada. Mees andis mulle vastutasuks toitu. Kodus läksin vannituppa ja tahtsin lampi põlema panna, aga see ei süttinud. Vahepeal pirnid natuke hõõgusid, vahepeal üldse mitte. Mõtlesin, et kasutan siis pimedat vannituba. Koolis pidi vihikusse kirjutama hakkama. Mul oli kotis hulk vihikuid, aga need olid puha täis. Valisin ühe vana vihiku kirjutamiseks välja. Mõtlesin, et kirjutan uuele leheküljele praeguse klassi ja aasta numbri. Aga selgus, et kuigi olin sealt leidnud valge lehekülje, ei olnud järgmine lehekülg jälle valge. Leidsin kotist toitu, mille olin pastaka eest saanud. Pinginaaber küsis, kas see pole enda algatusel kotti pandud. Seletasin, kuidas see sinna sattus. Pinginaaber nähtavasti oli arvanud, et see on ema kooli kaasa pandud. Õpetaja oli mult ühe vihiku ära võtnud ja põrandale asetanud.

0 vastukaja: