esmaspäev, jaanuar 27, 2020

Analüüs ja mänguootus

A. Must analüüsis koos ühe teise mehega malepartiid. Mustadega mängija kuninga eest oli jäänud lagedaks, aga ta hakkas sealt seisu uuesti paksendama, lükates selleks hulka ettureid edasi. Vaatasin, et valge kuninga eest ka kõik kaetud ei ole. Valgel oli kuningatiival vaba liin, millele ta oli pannud vankri. Aga vanker oli mõlema mängija kuningatiiva vabal liinil ja kumbki ei pääsenud edasi. Küsisin, kuhu valge c-ettur jäi. Nii rumalale küsimusele ei hakatud vastama. Liputiib polnud olnud minu vaateväljas, aga kui jälle sinna nägin, siis selgus, et valgel on c-liinil veel tervelt kaks etturit. A-liin oli vaba, aga sinna polnud kumbki vankrit pannud. Nüüd valge pani. Analüüs sai läbi. A. Must tegi ettepaneku, et analüüsime nüüd minu partiid ka. Vastasin, et ei, ma tahan magada. Mõtlesin, et kui iga teise vooru ajal magan, siis mängin igas teises voorus puhanuna ja hästi. Siis tuli mulle meelde, et üle ühe korra ei saa turniiri jooksul vabaks jääda.

*
Mängisin pikal maleturniiril. Olin käinud ära teisel ja esimesel laual. Nüüd pidin mängima viimasel laual. Tegelikult mul olid umbes pooled punktid, aga konkurents oli nii tihe, et sellise punktide arvuga võis sattuda kõigile laudadele. Mõtlesin, mida järgmisele vastasele mängida. Käiku e4 olen sellel turniiril juba kasutanud, aga d4 pole mulle nii tuttav. D4 koos Rf3 olen varasematel turniiridel juba kasutanud. Võiks proovida d4 koos c4, aga seda tunnen halvemini. Esimesele lauale oli läinud poiss, kes oli seni olnud kogu aeg rahulik, aga nüüd nii kõrgele lauale jõudmise tõttu lõdises. Talle soovitati, et ta käiks wc-s ära.

0 vastukaja: