pühapäev, jaanuar 26, 2020

Arvutikasutajad

Ma olin teinud ühte keskkonda endale lisakodulehekülje. Aga kuna ma polnud osanud teha lubatud viisil, olin teinud mittelubatul. Selle tulemus oli, et kodulehekülg ei olnud otsingumootoritele nähtav. Põhikodulehekülge külastati iga päev ka otsingumootoritega, aga uuele leheküljele sattusid ainult need, kes tulid sinna otse, seetõttu oli külastuste arv palju väiksem. Mulle hakkas tunduma, et see keskkond ei olegi muu internetiga ühendatud. Keskkonna loojad olid loonud selle vist ainult oma kaupade reklaamimiseks.

*
Vanaema katsetas arvuti nuppe. Ühed nupud olid kõrgemal ja teised madalamal. Vanaema katsetas vahepeal kõrgemaid ja vahepeal madalamaid, aga kummalgi juhul midagi ei juhtunud. Õpetasin, et ta prooviks kahte tüüpi nuppe kombineeritult. Kui vanaema seda tegi, hakkas midagi juhtuma. Ma ei teadnud ette, mis see on.

0 vastukaja: