esmaspäev, november 15, 2021

Asjade mäletamine

Läksin koolis inglise keele tundi. Reeli istus minu kõrvale. Mul oli selle üle hea meel, aga ma väsisin ära ja läksin tahapoole istuma. Peep rääkis, et talle on ükskord tulnud vastu võtmata jäänud telefonikõne kelleltki, kelle isikut ei õnnestunud kindlaks teha. Vastasin, et mina helistasin. Ma olin üks kord varem Peebule helistanud ja hiljem tahtsin teisele inimesele helistada, aga valisin kogemata uuesti Peebu numbri. Kui ma veast aru sain, siis ma seda numbrit rohkem ei proovinud.

*
Oli eesti keele tund. Õpetaja Maimre kiitis, et mina saan alati viie. Minu meelest mul hinded kõikusid. Kui ma olin värskelt õppematerjali lugenud, siis mul oli kõik meeles ja sain viie. Vahepeal mälestus nõrgenes ja kui ma uuesti ei lugenud, sain halvema hinde.

*
Kõndisin koos emaga mööda tänavat. Rääkisin, milline jutuajamine mul isaga oli olnud. Mõtlesin, et võibolla mäletan seda jutuajamist ikkagi ebatäpselt.

0 vastukaja: