esmaspäev, november 01, 2021

Varbaaugud

Läksin arsti juurde. Varem olid mul varbad üsna terved olnud, aga nüüd oli tekkinud mõlema suure varba sisse suur auk. Arst täitis need kruvidega. Aga ta rääkis, et need elektroonilised kaugjälgimise all olevad kruvid on ohtlikud. Ma ei tohtivat enam labajalga kõverdada. Mul oli see just kõveras asendis ja selle jutu peale ma ei hakanud sirgeks ajama. Arst lisas, et ma ei tohi enam kõndides lõpuspurti teha, elektroonika võib rikki minna. Läksin teise ruumi riideid võtma. Seal kuulsin, kuidas räägiti, nagu minu psühhiaater ei töötaks enam psühhiaatrina, vaid ainult haiglamuuseumis. Ta oli varem ka osa tööd seal teinud ja nüüd kogu töö. Ma ei teadnud, kas ma kuulsin seda juttu õigesti. Oli koostatud edetabel, mitu inimest millise psühhiaatri juures käib, minu oma oli esikümnes, aga mitte esikohal. Nüüd ma pidin endale uue psühhiaatri valima. Senine oli olnud naine, kaalusin, et võibolla võtan uueks ühe mehe.

0 vastukaja: