esmaspäev, november 22, 2021

Kiri jätkus

Mängisime sulgpalli. Mängijaid tuli juurde ja kõik peale minu läksid vastase poolele. Olin nüüd üksi nelja vastu. Siis tuli Klaus vastase poolelt minu poolele. Mängisin Klausiga kahekesi Arno vastu. Ma ei saanud enam ühelegi teiselt poolt võrku tulevale pallile pihta. Ma polnud täna juba enne saanud nii hästi kui vanasti. Kui kükitasin maas, lõi Arno palli madalale, justkui selleks, et ma madalalt kätte saaks.

*
Oli hommik ja lähenes kooliminek. Läksin suurde tuppa. Henn küsis, kus tema pinal on. Vaatasin virna kõrvale ja ütlesin, et võibolla siin. See oligi Hennu pinal. Enne oli see olnud virna peal ja Henn arvas, et ma tõstsin selle ise kõrvale. Koolis oli õpetatud, et pakkige ranits juba eelmisel päeval. Oleks võinud arvata, et Henn on korralik ja peab sellest soovitusest kinni. Läksin magamistuppa tagasi. Tõmbasin jalad õhku kronksu, nagu oleks see unenägu, kuigi minu meelest ei olnud. Tõnus äratas õhus hõljumine tähelepanu.

*
Sain eurolisti kirjale vastuse. Varsti tuli vastus ka teiselt inimeselt. See oli maakoha aadressiga, ta aktiviseerus nähtavasti maaelu teema puhul. Kuigi aasta oli juba neli kuud kestnud, soovisid mõlemad kirjutajad head uut aastat, justkui rõhutamaks, et nemad pole see aasta varem aktiviseerunud. Kirja alguse põhjal tundus, et teine vastaja teeb etteheiteid, et me kirjutame listi teemast mööda. Mõtlesin, et ma loen kriitika läbi ja ei vasta kummalegi kirjale. Siis nägin, et esimesele vastajale olen juba vastanud. Lugesin teist vastajat edasi. Ta kirjutas hoopis, et nii luulelistis kui ka siin listis on nii huvitavad teemad, et ta ei suuda vait olla.

0 vastukaja: