laupäev, november 13, 2021

Reisieelsed vargused

Ujusin veekogu ümber ringe, aga mõlemal ringil sõitis must mootorpaat üle ja muutis mind vigaseks. Tundus, et mootorpaadi juht sõidab meelega inimesi vigaseks, aga ta ei arvestanud, kui suureks siis ravikulud lähevad. Mulle soovitati, et ma ujuks veekogu serva pool, et paat mulle otsa ei sõidaks. Vastasin, et ma just selleks eemaldusin servast, et teistele ruumi teha. Pidime sõitma täna bussiga koju, aga mult varastati kõik maksmismärgid ära, nii ma ei saanud piletit osta. Hakkasin otsima, kuhu varastatud märgid on kadunud. Leidsin kotitäie märke. Ütlesin, et tundub, et need ei ole minu omad, aga ma pean need endale võtma, sest millegagi ma pean maksma. Mulle soovitati, et ma hoiaks märke särgitaskus, et neid ei saaks varastada. Vastasin, et taskuid lõigatakse ka küljest.

*
Kuulasin koolis ühte ruumi pealt. Kuulsin, kuidas üks õpetaja rääkis, et ma kogu aeg pilkan teda, et ta vigu teeb. Õpetaja ütles, et muidugi teeb ta vahel vigu. Kuulsin ühe teise klassi õpilast rääkimas, et varem ma ütlesin talle tere, aga nüüd ma olen tema vastu vaenulikuks muutunud. Ta ei arvestanud, et tal oli endal välimus muutunud ja ma ei tundnud teda enam ära.

0 vastukaja: