pühapäev, november 14, 2021

Vähem pingutamist

Tegin ülikooli kirjalikku ajalooeksamit. Õppejõud parandas tööd ära. Mina sain halvema hinde kui ma seni ülikoolis olin saanud. Hinne oli kolm, kuigi oleks pidanud kirjutama tähega C. Ma olin vähem õppinud kui varasematel kordadel. Eksam oli kerge, aga erinevalt varasematest kordadest ma olin jätnud pähe õppimata raskemini meelde jäävad nimed ja arvandmed. Õppejõudu võis ärritada ka see, et ta pani tähele, et ma kirjutasin loengus vähe üles. Ta oli parandanud kõigi minu täpitähtede täppe. Mul olid täpid olemas, aga õppejõud tahtis, et need oleks kriipsu sarnasemad. Mulle tuli meelde, et mulle pandud hinne on veel halvem kui ma alguses mõtlesin. Algul olin mõelnud, et see tähendab "hea", tegelikult tähendas "rahuldav". Artur vaatas teises ruumis minu õpinguraamatusse ja ütles: "Issand jumal, kahed ja kolmed!" Tegelikult sain täna ülikooli esimese kolme ja kahtesid polnud saanud ühtegi, vaid keegi üliõpilane oli mulle nalja pärast õpinguraamatusse ühe kahe sodinud. Seda nähes ütles ka õppejõud, et Stalini käest olen ma saanud kahe. Vastasin, et ma pole Stalinile eksamit teinud.

0 vastukaja: