teisipäev, november 16, 2021

Koolitee ja ülikool

Hakkasin hommikul kooli minema. Täna väljusin veerand tundi tavalisest varem, nii et aega oli küllalt. Tee peal tuli meelde, et üks asi jäi tegemata, seetõttu käisin uuesti kodus. Kui kella vaatasin, siis nägin, et jään juba veerand tundi kooli hiljaks. Ma olin kehalise kasvatuse tundi varem ka hiljaks jäänud, õpetaja võis mõelda, et see on sihilik. Tee peal nägin veel suurt koera ja pidin temaga kohtumise vältimiseks tegema ühe kvartali ümber ringi.

*
Tegin Rosenbergile kirjalikku eksamit. Olin sama eksamit aastaid varem ka teinud. Nüüd olin kuulanud loenguid uuesti ja uuesti sama juttu konspekteerinud. Kui Rosenberg oleks küsinud, mis varasema ja nüüdse eksami erinevus on, oleksin vastanud, et eelmine kord pidi kohustuslikku kirjandust ka lugema. Näitasin Rosenbergile oma õpilaspäevikut. Õpilaspäevikute pidamine polnud enam kohustuslik ja neid ei olnud enam müügil, aga mul oli see eksemplar vanast ajast säilinud. Rosenberg kirjutas, et ta tahab minu päevikut endale juubelikingiks. Ma ei tahtnud anda. Mul olid kodus teised päevikud ka alles, aga ma tahtsin nad kõik alles hoida.

0 vastukaja: