kolmapäev, september 20, 2006

Keskpunkt sillal

Ühes tänases unenäos olin Oudekki pool. Olin toas üksi. Tegin digiaparaadiga kaks fotot. Kui Oudekki ja veel üks inimene tuppa tulid, tegin veel kaks fotot. Ma ei tundnud eriti aparaati. Selgus, et kahe uue foto tegemine oli kaks esimest ära kustutanud. Olin üle Emajõe viival sillal. Mööda jõge tuli paat. Tahtsin seda ka pildistada, aga ei jõudnud, sest paat sõitis nii kiiresti. Klaus ütles, et Kati P. käis ühel maleturniiril. Sellel turniiril oli olnud vähe osavõtjaid. Keegi oli öelnud, et sellel turniiril ei olnud mõtet, sest seal osalesid ainult nende klubide esindajad, mis olid juba varasematel turniiridel punkte saanud. Rääkisin Klausile, et minu klassist on paljud maleturniiridel käinud. Algul käis ainult Jürgen, aga kui ma õieti mäletan, tuli ta ükskord kooli ja palus õpetajat, et see määraks Valge Vankri jaoks kooli võistkonna liikmed.

0 vastukaja: