kolmapäev, jaanuar 19, 2011

Viiulivõtme tähendus

Maalisin pildi. Henn maalis selle järgi teise pildi oma ülikoolitööks. Ta ütles, et ma talle ülikoolitöödeks veel ideid annaks. Maalisin uue pildi ja Henn maalis selle järgi uue. Hennul läks maalimine kiiremini kui minul. Ta oli maalinud jõe. Ütlesin, et nüüd näen, et minu pildil on jõgi olemas, aga maalimise ajal seda veel ei teadnud. Teisel minu pildil olid lilled ja selle järgi oli Henn maalinud teistsuguseid lilli. Pille arvates olid Hennu pildid minu omadest paremad. Ütlesin, et Hennul on maalimisoskus, aga minul ideed. Henn pani kuivamata pildid üksteise peale. Küsisin, kas niimoodi värv laiali ei lähe. Henn vastas, et kui pildid juba valmis on, siis värv seguneb. Ta puudutas sõrmega minu pilti. Ütlesin, et ta kahjustas seda. Henn püüdis puudutatud kohta puhastada.

*
Mängisime kooli saalis korvpalli. Mul oli viske täpsusega raskusi. Söötsin palli pikalt ette, aga ei olnud kindel, kumma meeskonna kätte see satub. Mõtlesin, et ükskõik, peaasi, et pall liigub, see käib nagunii käest kätte. Siis mõtlesin, et kui ta vastaste kätte satub, siis ikkagi suureneb tõenäosus, et vastased viskavad rohkem korve. Mängima saabus ka Lauri K. Mõtlesin, et ta pidi ju korvpalli väga hästi oskama, praegu ei ole seda näha. Aga siis viskas ta kiire korvi. Mängu saabus ka Ariel. Mida rohkem aeg edasi läks, seda rohkem poisse jõudis tundi. Tunni lõpul vigastasin sõrme ja veri tuli välja. Krister ütles, et seda tuleb desinfitseerida, muidu võib veremürgituse saada või nakkushaigusi. Mina otsustasin, et ei desinfitseeri. Teadsin varasematest kogemustest, et nii väike haav ei tee midagi, veremürgitus tuleb suuremast haavast. Ja aidsi saamiseks peaks kellegi teise verd ka olema. Läksin duširuumi. Mulle olid klassivennad jätnud seal teistest halvema koha. Aga nüüd hakkas see koht mulle juba meeldima, sest vähemalt oli mul kindel koht olemas, samal ajal kui teiste kohad vahetusid.

*
Laulmisõpetaja ütles, et vähemalt ühte asja me peame mäletama - seda, kus on jo. Meile oli õpetatud, et jo on alt teisel noodijoonel. Aga mina mõtlesin, et jo-märk võib ju näidata, et see on ükskõik millises teises kohas. Alumine ra oli jo'le lähemal kui ülemine. Lugesin seletust selle kohta, mida näitab viiulivõti. Seejärel küsiti mult, mida see näitab. Vastasin, et ei mäleta. Öeldi, et see näitab, kus on kirjas kindel seisukoht. Vastasin, et õige jah, ma just lugesin seda. Vaatasin inglise keele õpetajale otsa. Ta ütles ühe lause otsa vaatamise kohta ja seejärel hakkas juhatama, kes kus magama peab. Nii poisid kui ka tüdrukud pidid magama minu toas. Aga mina mõtlesin, et ma ei lähegi oma tuppa, vaid jään ööseks suurde tuppa.

0 vastukaja: