pühapäev, mai 11, 2014

Ajakirjad voodi peal

Lamasin hommikul kõhuli voodis. Vend läks voodist mööda. Mul ei olnud tekki peal, kogu tekk oli kuhjatud ainult pea peale. Ma ei mäletanud, kas teki ajasin ma maha ise või tõmbas selle vend. Mõtlesin, et ühe korra võiks proovida ilma särgita magada. Toas oli rahvast, räägiti "Vikerkaares" ilmunud raamatuarvustusest. Öeldi, et arvutuse autor võtab raamatu, mille kohta arvustus tõenäoliselt läbi läheb, ja siis teeb nii. Lisasin, et pealegi olen ma sellest raamatust juba varem "Vikerkaares" kirjutanud. Mult küsiti, kas mulle arvustuse autor ei meeldi. Vastasin, et ma pole lugenud, mis ta kirjutas, aga mulle jäi meelde, et ta arvustab vist sama raamatut, mida mina. Ma olin sellest raamatust kirjutanud kaks korda, ühe korra "Vikerkaares" ja teise korra raamatu enda järelsõnas. Läksin teise voodi juurde, mille peal oli ajakirju. Ütlesin, et kui "Vikerkaare" kujundus on selliseks muutunud, siis ma polegi seda viimasel ajal näinud. Siis nägin, et see ei olegi "Vikerkaar", vaid "Wiener Tagebladet". Otsisin õiget "Vikerkaare" numbrit. Ajakirjas trükitud pildil oli suur seltskond. Mõtlesin, et mõni võib suure seltskonna mõjul abielluda naisega, kes talle ühekaupa ei meeldikski.

0 vastukaja: