pühapäev, mai 25, 2014

Trükis avaldamise võimalused

Viimastel aastatel olen blogis kirjutanud kõigist ajalooraamatutest, mille olen selle aja sees läbi lugenud, aga varsti on mul plaanis saata midagi selle asemel trükis avaldamiseks ja kirjutada korralikumalt. Seni peaks olema minu kaastöid avadanud "Tuna" neljast neli, "Akadeemia" ühest üks, "Looming" neljast üks, "Luup" ühest kaks (avaldati sama kaastöö kaks korda), "Aeg" ainukeses numbris üle ühe kaastöö, "Keel ja Kirjandus" kahest üks, "Vikerkaar" ühest null, "Pioneer" nullist üks (avaldas minu teadmata), "Ajalooline Ajakiri" lubas ühest üks avaldada, aga ajakirja ilmumine jäi seisma ja võtsin vaheaja järel ise tagasi, "Kultuur ja Elu" ühest üks, "Sirp" kahest kaks, "Maaleht" kolmest üks, "Teataja" nullist üks (sama, mis "Pioneer"), Saaremaa leht ühest üks, "Postimees" kuuest viis, "Eesti Päevaleht" ühest null, "Tartu Postimees" kahest null. Raamatukäsikirjad on praeguse seisuga kõik välja antud.

0 vastukaja: