pühapäev, juuni 15, 2014

Jätsin üle leti hüppamata

Kõndisin mööda tänavat. Läksin ühe tüdruku selja tagant läbi. Teised jalakäijad võisid näha, millise näoga ma seda tegin. Majja pääsemiseks pidin minema läbi poe. Ükskord oli müüja mulle öelnud, et ma võin üle leti hüpata. Sellest ajast peale olin iga kord üle leti hüpanud. Aga täna nägin, et teised majja sisenejad lähevad leti tagant. Seetõttu tegin seda ka mina. Jõudsin koolimaja kolmandale korrusele. Pidin maksma ära ekskursiooni raha. Üks klassivend tuli vastu ja ütles, et iga päev tehakse ühe palju valeraha. Vastasin, et elektroonilist raha võidakse ka võltsida. Klassivend viskas paberikorvi viieeurose. Võtsin selle välja ja vaatasin, et see on tõesti valeraha. Teine klassivend pistis käe minu rahakotti. Ta pistis sõrmed selle ühte otsa, aga tõmbas samal ajal pöidlaga teisest otsast kümneeurose välja. Nõudsin, et ta selle tagasi annaks. Ta andiski. Aga tagastatud kümneeurosel oli kahelt poolt kaarekujuline tükk puudu. Sellisega vist ei saanud maksta. Minu rahakotis polnud katkist raha olnud. Kas see ikka oli minu rahakotist võetud?

0 vastukaja: