esmaspäev, juuni 02, 2014

Uus tellimus. Tsitaadid ajalehes

Klaus soovitas mul teha endale ülikooli e-maili aadress ja tellida ülikoolileht. Sain ümbriku aadressi tegemise kohta kätte. Küsisin ühelt poisilt, kas tema muutis mu parooli ära. Ta vastas, et ta pole muutnud. Ta võis veel muuta, sest parool oli ümbrikus olnud kirja pealt näha. Siis nägin, et olin eksinud, seal ei olnudki parooli kirjas. Mõtlesin, et võiksin hakata Helinale uuelt aadressilt kirjutama. Või parem kirjutada siiski seniselt aadressilt, sest uus aadress võetakse millalgi uuesti ära, siis lähevad kirjad ka kaotsi. Sain kätte tellitud ülikoolilehe esimese numbri. Selle peale oli mulle õnnitlus lehe tellimise ja aadressi tegemise puhul kirjutatud, allkirja oli andnud pikk rida professoreid. Ma ei teadnud, kas nad olid andnud allkirjad oma käega pastakaga või olid need trükitud. Rääkisin, et mul on varem ka ülikooli aadress olnud, selle saamisel sellist õnnitlemist ei olnud. Võibolla mind õnnitletakse sellepärast, et arvatakse, nagu ma oleksin uuesti ülikooli astunud. Võidi arvata, et ma olen astunud doktorantuuri. Ma ei teadnud, kas õnnitlejad on dekanaat või kõik professorid. Klaus vastas minu jutule, et jah, tavaliselt teevad ülikooli aadressi endale esimesele kursusele astujad.

*
Klaus küsis mult, kas ma tean, et "Eesti Päevalehes" avaldatakse minu blogisissekandeid. Küsisin, mitu korda ta on näinud. Klaus vastas, et kolm korda. Küsisin, kas avaldatakse terveid sissekandeid või katkendeid. Klaus vastas, et katkendeid. Ütlesin, et siis see ei ole seadusega vastuolus. Aga nad võiks ikkagi teatada, kui nad on midagi avaldanud. Ma olin ise ühel korral ühte lühikest katkendit näinud. Minu sissekandeid ei pidavat nad avaldama iga päev, vaid kord nädalas kokkuvõtteid, pealkirjaga "Simo nädal". Ma olin just paaril päeval kirjutamise vahele jätnud. Kui mind ajalehes avaldati, siis ma pidin rohkem kirjutama. Aga niimoodi mõtlema hakates ma poleks enam kirjutanud vabalt, vaid adressaadile. Vaatasin, et tänases numbris blogide rubriigis mind tsiteeritud ei ole. Alguses olid paar poliitikut ja siis tulid lapsed. Tänane veerg kandiski pealkirja "Laste nädal". Kuigi need poliitikud ei olnud lapsed.

0 vastukaja: