pühapäev, august 20, 2017

Praktiline ülesanne

Tuli üks vana mees, kes tahtis hakata mängima välkkabet. Olin nõus mängima, kuigi olin rohkem maletaja kui kabetaja. Välgu mängimise tõttu pidasid päti moodi inimesed mind väga nõrgaks, kuigi nõrk olin ma vist ainult välgus. Tundus, et see mees tahab inimestele kurja teha. Teises ruumis tegid kolm meest järjest üksteisele päti naeratust. Üks neist minu teada ei olnud pätt, aga päti naeratust tegi ikkagi, sest neil oli selline komme.

*
Mulle hakkas tunduma, kuidas oleks saanud ühes juba lõppenud malepartiis mati panna. Hakkasin selle kohta ülesannet koostama. Valge kuningas oli tulnud välja e2-le, ajasin ta sealt g3-le. Eesmärk oli saada ta h-liinile. Vastane ütles, et selles seisus ei ole matti. Vastasin, et õige mängu korral võibolla ei ole, aga praktilises mängus on, ma võin koostada ülesande praktilise mängu kohta. Üks naine pidas maleteemalist kõnet, aga ma ei hakanud teda kuulama, vaid läksin ülemisele korrusele. Ülemisel korrusel ütlesin vastasele, et lepime ära. Ta vastas, et ei lepi. Ütlesin, et hea küll, ei lepi, aga me pole enam üksteise peale nii vihased kui enne.

0 vastukaja: