neljapäev, jaanuar 04, 2018

Kehakultuuri sisseastumine

Tahtsin astuda kehakultuuri doktoriõppesse. Rääkisin seda ühele inimesele, kes oli mul doktoriõppesse astuda soovitanud. Nüüd ta küsis, miks ma tahan sinna minna. Vastasin, et kui ma sisseastumisavalduse kirjutan ja see tagasi lükatakse, siis ma saan vähemalt teada, et lükatakse tagasi. Mõtlesin, et minu lemmikspordiala on male, siis võiks kirjutada doktoritöö malest. Aga ma ei ole ise males kõige kõrgemal tasemel, siis oleks võibolla õigem kirjutada mõnest alast, mis nõuab vähem ajutegevust. Mõtlesin, et minu sissesaamise tõenäosus on selle võrra väiksem, et seal ei vaadata bakalaureuseõppe, vaid magistriõppe keskmist hinnet. Läksin sisseastumisavaldust kirjutama. Seal selgus, et ei saa taotleda vastuvõtmist enda väljamõeldud teemaga, vaid oli ette antud rida teemasid ja tuli valida üks nendest. Iga avalduse kirjutaja pidi valima erineva teema, mida teised ei olnud veel võtnud.

*
Rääkisin vennale, et mul on kaks kella. Olin kirjutanud Helinale, et ma olen viimasel ajal näinud kahte enda kella. Tundub, et need ei olnud unenägu, kuigi üks kelladest oli padja peal.

0 vastukaja: